فروش توله سگ یورکشایر
29
تیر
1908

ریزش مو در سگ یورکشایر تریر خیلی کمتر  نسبت به سایر نژاد ها می باشد. برس زدن روزانه به زیبایی و یکنواختی مو سگ یورکشایرتریر بسیار کمک می کند. حمام دادن سگ یورکشایر تریر به صورت ماهیانه پیشنهاد می شود و حمام دادن زیاد باعث شکست و ریزش مو می شود.

اگر به موی حیوانات حساسیت دارید برای خرید سگ آپارتمانی، خرید سگ یورکشایر تریر برای خرید سگ گزینه ی بسیار مناسبی است

 خصوصیات سگ یورکشایرتریر

سگ یورکشایر تریر موی بسیار بلند ، زیبا و ابریشمی دارد که از دو سوی بدن آویزان است. توله هایی که از بالغین خالص نژادیورکشایرتریر یه دنیا می آیند کاملاً سیاه همراه با لکه های برنز هستند. با آنکه سگ یورکشایرتریر ناز پرورده می باشد اما موجودی است شجاع که درواقع خلق و خوی تریرها را حفظ کرده است. بدن تو پر ، خوش فرم و دارای نسبت های مناسبی است . سگ یورکشایرتریر سر کوچک و پهن و بینی سیاه دارد. چشم ها دارای اندازه متوسط ، تیره رنگ و نافذ بوده و حالت بیرون زده آن شدید نیست گوشها شکل و حالت افراشته دارد.


خلق وخو سگ یورکشایرتریر

 سگ یورکشایر تریر بر خلاف جثه کوچکش سگ شجاعی است. پر انرژی ، باهوش و سرزنده. نسبت به صاحبش باوفا است اما سگ یورکشایربه غریبه ها اعتماد نمی کند. نسبت به سایر سگها و حیوانات حات تهاجمی دارد و بطور کلی خلق و خوی تریرها را حفظ کرده است. نژاد سگ یورکی به مراقبت و توجه زیادی نیاز دارد. یورکشایر تریر سگ شیرینی است و به پارس کردن علاقه زیادی دارد که البته می توان به راحتی او را از این کار منع کرد.

 
وزن وارتفاع سگ یورکشایرتریر


وزن در نر سگ یورکشایرتریر: (2-3) ک.گ ، وزن در ماده سگ یورکشایرتریر: (2-3) ک.گ

ارتفاع در نر سگ یورکشایرتریر: (15-17) س.م ، ارتفاع در ماده سگ یورکشایرتریر: (15-17) س.م

فروش سگ یورکشایرتریر



مشکلات سلامتی سگ یورکشایرتریر

برخی ازسگ های یورکشایر در سنین پایین دچار پوسیدگی دندان می شوند. مشکل در هضم غذا ، فرم غیر طبیعی استخوان جمجمه که در آن اندازه جمجمه از 20 س.م کمتر می شود. معمولاً ماده ها زایمان مشکلی دارند در تغذیه سگ یورکشایرتریر از غذای خشک استفاده کنید تا دندانهایشان سالم و تمیز باقی بماند. باید بطور منظم برای چک کردن به دندان پزشک مراجعه کرد تا از عفونت و ریختن دندانها جلوگیری شود.

شرایط نگهداری سگ یورکشایرتریر

سگ یورکشایرتریربرای نگهداری در آپارتمان مناسب می باشد. در خانه فعال و پر جنب و چوش است ونیازی به حیاط ندارد. نسبت به هوای سرد حساس می باشد و مکانهای گرم را ترجیح می دهد. برای خرید سگ آپارتمانی پیشنهاد می شود.

در هنگام خرید سگ می توان از خرید نژاد سگ یورکشایرتریر به عنوان خرید سگ آپارتمانی معرفی کرد.
    

فعالیت بدنی سگ یورکشایرتریر

 نژاد سگ یورکشایرتریر به فعالیت بدنی زیادی نیاز ندارد اگرچه برخی تمرینها و بازیهای منظم آنرا خوشحال و سرحال نگاه می دارد.

طول عمر سگ یورکشایرتریر


سگ یورکشایرتریر در حدود 10-15سال عمر می کند.    

آراستن سگ یورکشایرتریر


شانه و برس کشیدن روزانه و منظم برای سگ یورکشایرتریر ضروری می باشد. موهای بالای سر را معمولاً با یک ربان می بندند. دندانها باید بطور منظم تمیز شوند. ریزش مو در این نژاد کم و بسیار کم می باشد.     

تاریخچه سگ یورکشایرتریر

 نژادسگ یورکشایر سگی دست آموز و شیک است که از زمان ملکه ویکتوریا و یا حتی قبل از آن شناخته شده است. برای اولین بار در سال 1861 در انگلستان و تحت عنوان Broken Haird Scotch Terrier به معرض نمایش در امد . در سال 1870 نام یورکشایر بر آن اطلاق گردید. اعتقاد بر این است که این نژاد در اثر آمیختگی نژادهای اسکاتلندی و انگلیسی در قرن 19 به وجود آمده است. اولین بار در سال 1872 در آمریکا به معرض نمایش گذاشته شد.   

گروه سگ یورکشایرتریر

نژادسگ یورکشایرتریر جز سگهای عروسکی میباشد، و فروش سگ یورکشایرتریر در دسته خرید سگ آپارتمانی قرار میگیرد.