اموزش بمون سگ
25
شهریور
4039

 


دو نوع آموزش وجود دارد:

1- آموزشهای وابسته به رفتار و سلوک.

2- اطاعت کردن.


آموزشهای وابسته به رفتار ، رفتار و خوی بدی را که در توله سگ یا سگ بالغ پرورش یافته است را درست می کند ، مانند: پریدن ، تعقیب کردن ماشینها ، جویدن ، گدایی کردن ، بالارفتن از وسایل خانه . بسیار مهم است که هنگام آموزش دادن ثابت قدم و راسخ باشید. مثال هیچ وقت به سگ خود اجازه ندهید که روی مبل بیاید ، مگر اینکه قصد داشته باشید همیشه به او این اجازه را بدهید. این امر موجب گیج شدن او شده و مشکل ساز می شود.
آموزش اطاعت کردن باید همیشه تکرار شود ، اما کوتاه و مختصر تا از خسته شدن سگ جلوگیری شود. 15-10 دقیقه تمرین دو تا سه مرتبه در روز کافی می باشد. بهترین زمان برای آموزش درست قبل از دادن غذا می باشد ، غذا دادن در آن وقت حکم پاداش برای انجام دادن دستور شما به اوست.


قبل از آنکه کلمه ای از دستور را به زبان بیاورید ، اسم سگ را بگویید تا توجه اش به شما جلب شود ، سپس دستوری را که می خواهید سگ یاد بگیرد را بگویید مانند: بشین ، پاشو ، بیا و بایست. هرگز بی حوصله و عصبی نشوید. شما ممکن است یک دستور را مجبور شوید چندید بار تکرار کنید. اگر می خواهید سگ خود را تنبیه کنید هیچ وقت اسمش را صدا نزنید تا نزدتان بیاید زیرا این کار باعث می شود که سگ دیگر وقتی اسمش را صدا می زنید نزد شما نیاید. مراقب باشید تا لحن صدای شما نا امیدانه نباشد. اگر احساس می کنید که نا امید شده اید کمی استراخت کنید ، زیرا سگ این لحن صدا را به خوبی احساس می کند و فقط هنگامی که شما ناراحت هستید با آموزش دادن ارتباط برقرار می کند.


بعضی از دستورات ویژه عبارتند از: بشین ، پاشو ، بایست ، بیا. اگر می خواهید این دستورات را به کار ببرید باید با صدای بلند و واضح گفته شوند. اغلب آنها را به کار ببرید ، ممکن است سگ لازم داشته باشد که بارها و بارها آنها را بشنود. و به زودی شروع به درک آن کلمه می کند. همیشه یاد داشته باشید که وقتی دستوری را درست انجام داد او را تشویق کنید. این عمل باعث دلگرم شدن سگ می شود و باعث می شود تا دفعه دیگر هم این کار را بدرستی انجام دهد. تشویق کردن او می تواند لفظی یا با دادن غذا باشد.


نکاتی برای یاد دادن دستور نشستن به سگ خود:

 

نکاتی برای یاددادن دستورنشستن به سگ خود


وقتی که دارید به سگ خود یاد می دهید که بنشیند ، دست خود را ، با پاداشی که در آن است را بالای سر او نگه دارید ، سگ برای دیدن پاداش سرش را بالا می گیرد. سپس با دست دیگر با ملایمت پشتش را به زمین فشار دهید تا در وضعیت نشسته قرار گیرد و در هنگامی که این کار را می کنید با لحن واضح و محکمی به او بگویید "بشین" (در حالی که هنوز پاداش سگ را در بالای سر او نگه داشته اید). وقتی که سگ نشست پاداشش را به او بدهید و تشویقش کنید. هرگز به سگ خود اجازه ندهید که بپرد و پاداشی را که برایش در دست دارید را بگیرد ، خیلی محکم به او بگویید "نه" و این کار را دوباره تکرار کنید. سر انجام سگ شما بخاطر بدست آوردن آن پاداش بدون کمک شما خواهد نشست. به یاد داشته باشید که زمان آموزش باید کوتاه و مختصر ولی مکرر باشد. این روش را در فواصل معینی در روز تکرار کنید. اگر نا امید شدید دست از آموزش دادن بکشید و بعداً دوبار سعی کنید.


نکاتی برای یاد دادن دستور بایست و بیا به سگ خود:

 

نکاتی برای یاد دادن دستور بایست و بیا به سگ خود


معمولاً بهتر است قبل آنکه دستور بشین را به سگ خود یاد دهید ، دستور بایست را یاد بدهید. به خاطر اینکه برای او وقتی که در وضعیت نشسته قرار دارد بسیار ساده تر است که بایستد. بعد از آنکه سگ شما دستور نشستن را بدون کمک شما چند روزی به درستی انجام داد نوبت به یادگیری دستور بایست و بیا می رسد. به سگ خود بگویید بشین. این بار دو عدد پاداش در دستهای خود نگه دارید ، وقتی که نشست یکی از آنها را به او بدهید.
دستی که خالی می باشد را بالا روبروی صورت سگ مانند علامت ایست گرفته و بگویید "بایست" در حالی که دارید این دستور را مکرراً و با لحن واضح به او می گویید به آرامی به عقب بروید. مطمئن شوید که صورتتان رو به صورت اوست و دارید نگاهش می کنید. وقتی که کمی از او دور شدید با کمی شوق و ذوق به او بگویید "بیا" وقتی که آمد به او دوباره پاداش دهید. اگر سگ قبل از اینکه شما دستور "بیا" را بگویید به طرف شما دوید ، به او بگویید "نه" و دوباره از اول شروع کنید. به یاد داشته باشید که وقتی دستور شما را انجام داد بصورت لفظی هم همانطور که با دادن غذا تشویقش می کنید ، تشویقش کنید. تا زمانی که بخوبی این دستورا را یاد نگرفته است زیاد از او دور نشوید. زمانی که کاملاً فهمید که شما از او چه می خواهید می توانید بیشتر از او دور شوید. سرانجام شما می توانید از سگ خود دور شوید در حالی که سگ هنوز نشسته است و تا زنانی که دستور "بیا" را نگفته اید نیاید. به یاد داشته باشید که در کار خود استوار باشید و هنگامی که نا امید شدید دست از کار بکشید. سگ شما نا امیدی را می تواند احساس کند و دچار گیجی می شود. بدلیل آنکه می خواهد شما را خشنود کند ، پس یاد می گیرد که زمانهای آموزش را دوست نداشته باشد چون باعث ناراحتی شما می شود.


نکاتی برای یاد دادن دستور دراز کشیدن به سگ خود:

 

نکاتی برای یاد دادن دستور دراز کشیدن به سگ خود


بعد از آنکه سگ شما کاملاً دستورات بشین ، بایست و بیا را یاد گرفت و آنها را بدون کمک شما انجام داد ، زمان آموزش دستور دراز بکش می رسد. به سگ بکویید که بنشیند. پاداشی را که در دست دارید را به او نشان دهید ، پاداش را بالا برده و دوبار پایین روبروی سگ روی زمین ببرید و به او با لحن واضح و محکم بگویید "بخواب" . فقط در زمانی که برای گرفتن پاداش دراز کشید آن را به او بدهید. اگر برای گرفتن پاداش بلند شد ، هرگز آن را به او ندهید. دوباره این کار را در طول روز تا جایی که امکان دارد انجام دهید. زمان آموزش ، کوتاه و مختصر اما مکرر باشد.
هر جلسه آموزشی که شما سعی می کنید دستورات را به سگ یاد بدهید ، آموزشها باید شامل دستورات جدید و یا حتی همان دستوراتی که سگ قبلاً یاد گرفته است باشد ، بنابراین سگ آنها را فراموش نخواهد کرد. همیشه استوار و ثابت قدم باشید. تذکر: اگر نا امید شدید دست از آموزش دادن بکشید و بعداً دوبار سعی کنید.

بهترین ها برای شما

دریافت خدمات از مراکز تخصصی و دارای اعتبار علاوه بر تایید سلامت سگ شما باعث تضمین و راحتی خیال شما در نگهداری سگ می باشد.

title_66223467b1ced19447180661713517671
01

پانسیون سگ و پانسیون گربه

دراین مجموعه سگ ها وگربه های پانسیون شده عزیز شما درمحیطی مجزا ودرفضای بدون قفس دراتاقک های مخصوص نگه داری میشوندسگ ها وگربه ها درمحیطی کاملا ارام وبهداشتی زیرنظردامپزشک متخصص و24ساعته تحت مراقبت میباشند و غذا به انتخاب شما و در ساعات مشخص شده از جانب شما به آنها داده می شود

ادامه مطلب
title_66223467b1de07808033001713517671
02

آموزش و تربیت سگ

گلدپت بزرگترين ومعتبرترين مرکز آموزش و تربيت سگ به طورمقدماتي وپيشرفته آموزش سگ باجديدترين متدهاي تربيت سگ زيرنظربرجسته ترين مربيان کارآزموده,آموزش و تربيت سگ به صورت 100%تضميني انجام ميگردد.تربيت سگ بنا به خواسته شماهم ميتوانددرمحل وياپانسيون مرکز انجام گردد..

ادامه مطلب
title_66223467b1ece5414752601713517671
03

فروشگاه لوازم جانبی سگ

فروش انواع لوازم جانبی سگ و گربه شامل فروش قلاده سگ,فروش شامپوسگ, فروش اسباب بازیسگ, فروش برس سگ, فرش شانه سگ, فروش غذا سگ, فرش ظرف غذا سگ وانواع لباسهای زمستانی سگ وتابستانی,سبدحمل وجای خواب و....ازمعتبرترین برندهاباقیمتی مناسب. در صورت تمایل می توانید محصول مورد نیاز خود را به صورت تلفنی سفارش داده و در اسرع وقت محصول خود را بوسیله پیک در محل دریافت نمائید.

ادامه مطلب
title_66223467b1fb3428966431713517671
04

آرایش سگ وگربه

گلدپت مفتخراست که سگ وگربه شمارابا بهترین مدل هابیارایدوآرایش مدل دارسگ وگربه راانجام دهددراین مرکز ارایشگران باتجربه برای ارایش سگ وگربه,کوتاهی مو,ناخن وهمچنین شستشوی درخدمت شماهستندقابل ذکراست که دراین مرکزآرایش سگ وگربه بدون بیهوشی انجام میگیرد.

ادامه مطلب

آموزش سگ

پت شاپ گلدپت
  این امر بسیار مهم می باشد که بلافاصله بعد از آنکه توله سگ را به خانه آوردید شروع به آموزش دادن او کنید. این آموزشها
پت شاپ گلدپت
اگر در منزل به تازگی سگ نگهداری می کنید و دستشویی کرن سگ برای شما مشکل ساز شده است با کمک این مقاله آموزش دستشویی رفتن
پت شاپ گلدپت
نمیتوانید از سگ انتظار داشته باشید که پارس نکند چرا که پارس کردن سگ غریزه ذاتی در او می باشد همانند گریه کردن در

خدمات ما

مرکز تخصصی گلدپت مفتخر است که کلیه امکانات لازم برای حیوانات دوست داشتنی شما فراهم آورده است.

 
آموزش تربیت سگ

موجب افتخار ما می باشد که شما را در مرحله به مرحله کارهای ضروری حیوانتان همراهی می نماییم.

 
تربیت سگ

آموزش گام به گام تربیت سگ برای داشتن سگی آرام و مطیع، یک تربیت صحیح سگ از وظایف ما می باشد .

 
فروش غذای سگ

فروش غذای خشک سگ از برندهای نام آشنا با توجه به استانداردهای تهیه غذای سگ برای حیوانات محبوب شما در گلدپت میسر شده است.

 
پانسیون سگ

پانسیون سگ بدون قفس در غرب تهران به صورت کاملا تخصصی و شبانه روزی از افتخارات گلد پت می باشد.

 
شستشوی سگ، آرایش سگ

کوتاه کردن موی سگ با جدیدترین مدل های روز به انتخاب شما و شستشوی موی سگ با برترین برندهای شامپو را بر عهده ما بگذارید.

 
فروش لوازم جانبی سگ

فروش لوازم مورد نیاز سگ شما از جمله فروش قلاده سگ، فروش باکس حمل سگ، و غیره در پت شاپ گلدپت موجود میباشد

تماس با ما

جهت پشتیبانی و مشاوره رایگان با ما در تماس باشید

 
تهران
 
0912-8472147 | | 0919-5955531 |
 
این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

Contact Info

Captcha
  Mail is not sent.   Your email has been sent.